योभन्दा पहिले मैले कहिले पो बिहे गरेकी छु र ?अब गरिन्छ बिहे: रेखा थापा

कुनै न कुनै कारण चर्चामा आइरहने नायिका रेखा थापा विवाहको विषयलाई लिएर एकपटक फेरि चर्चामा छाएकी छिन् । उनको आफ्नै लगानी र निर्देशनमा निर्माण भएको र छिट्टै प्रदर्शनमा आउन लागेको चलचित्र ‘हिम्मतवाली’का कारण रेखा यतिबेला चर्चामा छिन् भने अर्कोतर्फ उनले पुनर्विवाह गर्न लागेको विषयले पनि चलचित्र बजार गर्माएको छ । वास्तविकता के हो त? यसै विषयमा केन्द्रित रही रेखासँग गरिएको कुराकानी:




जब–जब आफू अभिनीत चलचित्र हलमा चल्ने समय हुन्छ, तब–तब स्क्यान्डल मच्चाउन रेखा खप्पिस छिन् भन्छन् नि?

वास्तवमा म सस्तो चर्चा र लोकप्रियताका लागि स्क्यान्डल मच्चाउँदिनँ । जुन चर्चा चल्छ त्यो कृत्रिम नभई वास्तविक मुद्दामै आधारित हुन्छ ।

विवाह गर्ने भन्ने कुरा पनि वास्तविक नै हो त?

एउटी अविवाहित महिलाले बिहे गर्ने सुरसार गर्नु भनेको अवास्तविक र स्क्यान्डल मच्चाउनु हो र? मैले मेरो जीवनलाई आफ्नै कोणबाट निर्णय गर्न खोज्नुलाई किन स्क्यान्डल भनिएको होला?

उसो भए फेरि गरिने भइयो होइन त बिहे?

फेरि रे? योभन्दा पहिले मैले कहिले पो बिहे गरेकी छु र?

निर्माता छवि ओझासँगको बिहे के हो त?

मैले औपचारिक रूपमा कसैसँग बिहे गरेकै छैन । कसैसँग सहकार्य गरेर अगाडि बढ्नु वा व्यावसायिक रिलेसन हुनुलाई विवाह गरेको भन्न मिल्छ र?! विवाहको त एउटा सिस्टम, परम्परा अनि नीति हुन्छ नि? सँगै बसेर खाँदा, हिँडडुल गर्दा वा एकै छानामुनि रहँदैमा कसरी विवाह गरेको भन्न मिल्छ र?

अनि विवाहचाहिँ कहिले हुन्छ नि?

चाँडै हुन्छ, डेट फिक्स भइसकेको छैन, भएपछि खबर हुन्छ।

केटा छानिसक्नुभयो त?

छानिसकेँ। अब चाँडै सार्वजनिक पनि गर्छु।


नाम वा पेसा भन्न मिल्छ कि?

अहिले मिल्दैन। एकैपटक सबै कुरा सार्वजनिक गर्ने हो।

कुन क्षेत्रको? सिनेक्षेत्रकै कि बाहिरको?

त्यो पनि अहिले नभनौँ।

यतिबेला विवाह गर्ने सोच किन आयो एक्कासि?

विवाह र मृत्यु आफ्नो सोच, योजना वा तयारीमा हुँदैन रहेछ, आफैँ जुर्ने विषय रहेछ यो। भनौँ, मेरो जीवनमा पनि त्यही हुँदै छ।

रेखा थापाले घरजम गरेर खान सक्दिनन् भन्नेहरू पनि छन् नि?

मेरोबारेमा मेरै क्षेत्रमा कसले पो राम्रो कुरा गर्छन् र? यो चल्दिनँ, यसको फिल्म फ्लप हुन्छ भन्नेहरू पनि त
थुपै्र थिए नि। खोइ त आज कुन दुलामा गए ती?

अनि हिम्मतवाली के हुँदै छ नि?

भर्खर मिडियामा गीतहरू दिएँ। राम्रो प्रतिक्रिया पाएकी छु। दशैँको फूलपातीदेखि आउँदै छ। यसपटक पनि कालीभन्दा तहल्का मच्चाउलाजस्तो छ। दर्शकहरूलाई महान् चाड दशैँका लागि ‘हिम्मतवाली’ नै हो मेरो उपहार।

0 comments

Write Down Your Responses